Kirjoitan tänne. En tiedä miksi julkaisin blogin, varmaankin koska huvitti. Teen kaiken koska minua huvittaa. En ole niinkään järki ihminen. Nytkin kirjoitan mistä huvittaa. En tarkoita etten olisi järkevä, älynlahjanihan hipovat taivasta. Miten kesälomani on mennyt ? Monet kysyvät noin ja minä vastaan: Ihan hyvin tai jotain yhtä latteaa ja ympäripyöreätä kuin lihava kissani nimeltä Mei. Todellisuus on kuitenkin erilaista, ainahan se on. Jos olisin todellinen ja rehellinen ihminen vastaisin : Huonosti. Aloitin kesälomani nuorisokodissa, sen jälkeen olen ollut kotona, välillä juottoillut, välillä (ja aivan liian harvoin) nussinut miestä, yrittänyt kerran itsemurhaa, ollut sairaalassa kaksi päivää. Monet eivät pidä sairaalassa olosta, mutta itse suorastaan rakastin sitä. Ne kaksi päivää kaikki pyöri minun ympärilläni, sain katsoa tv:tä ja maata sängyssä palveltavana. Se taisi olla kesälomani kohokohta.

Ensi viikolla alkaa taas koulu.Voisin tukehduttaa itseni isoon pippeliin ennen koulun alkua, en kestä, tai ehkä itse kestän mutta aivoverisuoneni pullistuvat stressistä ja puristavat aivoni kasaan, joten kuolen joka tapauksessa. Aika surullista. Monet varmasti juoksevat ensimmäisenä päivänä kouluun tukka hulmuten. Muistan viimevuonna ensimmäisen päivän ammattikoulussa. En tuntenut ketään. Olin jähmeä kuin penis enkä pystynyt puhumaan kunnolla. Siihen aikaan nussein narkomaania. Ei ihme se jähmeys. Kai jonkin pitää olla jähmeä, kun ei sen narkkarin kulli ollut ainakaan.

Saimme koulussa ryhmänohjaajaksemme maailman helvetillisimmän ja punoittavimman issias vaivaisen opettajan joka vetää räkää päähänsä ja se kuulostaa niin mukavalta että ruokailusta ei tule samaan aikaan mitään. Mukava opettajamme, Ulla. Jo pelkkä nimi kertoo paljon. Ulla näytti punaiselta ja ryppyiseltä juoppo Pullalta.

Olen ravintola koulussa. Minusta tulee kokki. Tai pitäisi tulla, kukaan siitä tulemisesta ei voi olla varma. Niinkuin pantaessa, minun tulemiseni on yhtä todennäköisempää kuin katon romahtaminen hyvä kuntoisessa rivitaloasunnossa.

Vähän niinkuin kokiksi tuleminenkin.