Olen väsynyt. Ehkä se johtuu siitä, että olen krapulassa, ehkä siitä että olen vain kyllästynyt tai siitä, että olen aina vaan väsynyt ihan ilman syytäkin. Tänään päätin jotain edistyksellistä ja hyvää.....Päätin ruveta melkein absolutiksi eli en juo kuin vain kun on jokin juhlapäivä ja tiedossa kivat partyt. Muuten siitä ei ole minkään näköistä iloa, päinvastoin, se lihottaa, masentaa ja krapula vasta onkin perseestä. Olen kokenut lähes kaikki mahdolliset riippuvuudet elämäni aikana....alkoholismi, tupakointi, roskaruoka, pelikoneet ja seksiaddictio ovat tutuksi tulleet tämän n.17 vuotta kestäneen elämäni aikana. Niinhän se menee, olen niin pumpulissa kasvatettu kauhukakara, etten ole säästynyt maailman kolhuilta pyristeltyäni vapaaksi. Miksi kirjoítan tälläistä paskaa ? Jos joku haluaa tietää, mitä päässäni todellisúudessa tällä hetkellä liikkuu niin menkää päähäni.

 Ajattelen yhtä ainutta asiaa : Sami. Olen tykästynyt, ihastunut, ehkä jopa hieman rakastunut häneen. Se ei vastaa viestiin. Fuckface. Vittu, vittu, vittu vastaa jo ! Se asuu n.300metrin päässä. Tulisi vaan nyt sillä vaalealla mersullaan pelastamaan minut kamalien sukulaisten luota, joiden seura ei voisi vähempää kiinnostaa. Tulisi nyt sillä vaalealla mersullaan uljas prinssini, hiukset tuulessa liehuen ja kantaisi minut mersunsa selässä ihanaan rivitalolinnaansa jossa rakastelisimme yötä päivää (ehkä jopa 30min). Minun isomunainen prinssini. Ei mikään lerppakulli narkkari, vaan kunnon munainen mies. Kunnon mies. Kumman kaa ? Narkkarin vai Samin ? Samin, koska sillä on hauista joilla se nostaa minut sänkyyn paneskelemaan, joilla se nostaa minut seinää vasten sekstailemaan, joilla se pitää kiinni kun työntää ihanan ison, pehmeän, lämpimän kullinsa sisääni takaapäin. Ja kun se tulee.....silloin voin jopa itsekin kuvitella tulevani.